Alltid lika hemskt med redovisninger

Ja, jag kan ju börja berätta om redovisningen. Den är alltid lika hemsk. Eller ja tills man kommer igång. Nervös som en kratta pallrade jag min bak till datorn och skulle logga in på min inloggning och startar upp powerpointen. Kändes som att jag pratade snabbt och darrade på rösten av nervositet.

Men Emma sa att så var inte fallet. Det lät bra sa hon. Men när man ska vara lite duktig och försöka säga rätt saker, eftersom vi inte känner dom vi går kemin med, men i alla fall, jag tar mig till slutet, jag tar mig till sista meningen och sen kommer jag till sista ordet, som bler helt fel.

Ja det var ju ingen som märkte det utom Emma då för jag var så glad att mitt var sagt : ) Nej då, då ska hon påpeka att det blev fel. Det blev ju ännu mer pinsamt. Jag tyckte byggindustrin var bättre än bryggeriindustrin ; P Haha men det är inget att haka upp sig på, man får bjuda på sig själv helt enkelt : ) Det är ju inte så att det kommer att hemsöka mig resten av livet.

Nu ska jag vänta på att min bror ska sluta sin praktik och sen kila ner på höstmarknaden!

So long, again!


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0