Ciao!

I helgen har jag och Jocke varit i hos hans mormor och morfar : ) Lika trevligt som vanligt har det varit och skratta får man göra så man nästan får ont i magen : D haha Och deras mat! Shit asså, det är banne mig den godaste maten jag ätit skulle jag tro! : ) Jag har till och med ätit svamp, champinjoner vilket jag inte i vanliga fall äter, inte heller blomkål. Så jag var måttligt förvånad att man kunde göra något gott på sånt "snusk" : )

Jag och Jocke har hjälp dom att förbereda för vintern, typ : ) Vi plockade kvistar och små grenar som blåst av träden och sen har vi hjälp hans morfar med att klyva ved och stapla den, sen har vi lagt ut plankor på tennisplanen så den inte blir förstörd. Jag har haft det underbart trevligt i helgen : )
Sen får jag ju inte glömma att jag, Jocke och hans mormor har spelat majong också! Det spelet måste jag skaffa mig! : )

Det är så skönt att komma bort så, det blir att man umgås på ett annat sätt. Där finns det liksom ingen dator eller tv som man är speciellt brydd om. Där ute är det bara gemenskap! Det är så skönt att det finns en sån plats. : )
Nu ska jag få en sån stund här hemma också, fast dock framför tv:n med min älskling <3

Hej då!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0