Dagen innan helg

Inatt sov jag ensam : ( Det var inte speciellt mysigt med tanke på att jag aldrig sover ensam nu för tiden : )
Men det kan ju vara bra att komma ifrån varandra lite och känna den där saknaden. Den är rätt mysig för då känner man sina känslor extra mycket : )
Så på lördag kommer min älskling hem igen. Men han har det nog mys med sin mamma : )

Jag ska ta en dag då vi ska mysa till det extra ! : D Laga en god middag ihop och kanske gå på bio och bara vara kära! <3 Fy så mys. Det har han nog inget emot : )

Och i morgon kommer Linkan hem! : D Det bästa på länge! Haha hon trodde att jag glömt bort att hon ska komma hem nu under lovet. Men det har jag minsann inte jag har tjatat om det ett tag nu! Så det blir ett prima lov kan jag lova! Bara jag får flytta någon gång också : /

Nej nu ska jag göra något vettigt... : )

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är om Bio och god middag lät ju helt underbart! :D Nja mysigt här är inte rätt ord, snarare iskallt.. värmen i mammas lägenhet är typ halvtrasig eller ngt så det är kallt minst sagt :P

Saknar dig älsklingen min :) <3 ses på lördag :) phöss

2009-10-22 @ 10:12:35
Postat av: Sara

great! det blir ett bra lov, jag får komma till avesta och umgås med er så ofta jag kan :)

2009-10-22 @ 15:33:12
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0