Niagrafallen attackerar!

Snoret invarderar min hjärna! :O Eller inte riktigt så men om man vill överdriva så : )
Man skulle kunna förklara det med att det är niagrafallen i näsan i alla fall. Uscha...
Snart ska jag hoppa in i duschen och bli lite glad : ) För lite glad blir man av att duscha! I morgon på min lediga dag ska jag åka på dagskryssning med mamma, hon ska väl antagligen köpa billigare cigg och jag kommer säkert få köpa på mig också så hon får fler ; P haha

Nu ska jag göra något åt min "sjukliga" kropp, niagrafall i näsan och illamående japp japp. Lite herbalife te det gör susen!


Hej då! : )

Kommentarer
Postat av: Emma

åhnej vad kul :D dagskryssning :D ta mig med ^^

2009-10-19 @ 13:40:29
URL: http://emsforpresident.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0