Helgen!

I lördags var Jag, Emma och Alexandra till Sara. Vi åt kladdkaka som Emma hade bakat : ) Sen Gosade vi lite med Alba. Henne ville jag stoppa ner i väskan och springa hem! Äckligt söt hund!

Sen åkte vi och handlade till vår utflykt til Saras stuga och sen bar det av till stugan i skogen : )
På vägen dit skulle Alex förklara för sin pappa hur man åkte, så Sara och hennes pappa kollade med GPSen hur man skulle åka. Då kommer den repliken som gjorde halva dagen.
"-Hur stavar man till GPS?" Det var Alex som var lite vilsen i stavelsensvärld ; D Haha

När vi väl kom ut till stugan så grejades det med elden och sen spelade vi TP.
Sen käkade vi tacos utan lök : ( Vi köpte en lök men den hade tydligen ben och sprang för livet, för den hittade vi aldrig mer. Inte ens i bilen. typiskt...
Sen åt vi oss proppfulla med käk och fortsatte över till gott gott. Chips, ostbågar, djungelvrål och kakor.
Vi kollade på white noice och jag höll på att skita på mig. Jag har blivit så känslig för skräckisar. Usch! Jag som alltid älskat det. jaja det blev en romantisk komedi efter, the proposal. Den var faktiskt riktigt bra : )
När det var rökpaus så flög en mygg rakt in i gapet på mig. Vet inte om den kom ut med spottet ett om den vandrade vidare. Hmm. o.O

Sara gasade ur sig riktigt ordentligt men inte långt efter kom vi andra : D haha vilken kväll!
Det måste vi göra om tjejer!


              


                         Kladdkakemonstret             Sara tyckte mattan skulle få smaka lite.


Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja! det måstes Verkligen göras om! :D

2009-10-05 @ 18:58:14
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0