Blandade känslor!

Åh jag är så glad att jag skulle kunna kyssa marken! : D Idag kom min nya brudklänning, och den är vacker!
Jag blev alldeles till mig och ingen fick röra den som inte hade tvättat händerna. Antar att det blev rätt nu va? ; )
Jag vill gifta mig nu med min älskling! I morgon också! Och alla dagar i hela livet vill jag gifta mig med min älskling! Vi kommer vara så fina både han och jag! Den dagen kan inte gå annat än bra! : D
Allt kan gå åt pipen men inte vår tro om vårt liv tillsammans! Vi ska få dela något tillsammans som inte kan bli mer äkta!

Sen var jag och hämtade ut min tiara. Har tyckt att den ser lite halvtaskig ut på bilden men beslöt mig att beställa den iaf för att jag höll på att dö när jag såg den på en antagligen redigerad bild. Jag säger bara OMG! Jag blev så lycklig när jag öppnade kartongen! Den är så otroligt vacker! Bilden kan slänga sig i väggen! Jag fick till och med tårar i ögonen när chocken lagt sig!

Jag hade aldrig kunnat tänka mig att jag skulle kunna känna på det viset.
Det var verklighet. Nu är det på riktigt, jag ska äntligen få gifta mig med mannen jag älskar mest av alla!
Han jag vill dela hela mitt liv med, få barn tillsammans med, sitta på ålderdomshem tillsammans med och fortfarande känna den kärlek till honom som jag känner nu! Jag älskar honom mer för varje dag som går!


Och alla som inte gillar detta kan slänga sig i väggen! (Men jag kan inte förstå varför vissa tycker att det är en dålig ide? Mitt OCH JOCKES bröllop)

Men det viktigaste är vad vi tycker : )


Sen blir jag så trött på alla, varför kan dom inte förstå hur en blivande brud är? Hur glad, exalterad hon är? Hon behöver sina vänner som hjälper henne och stöttar henne genom hela processen? Men varför är det inte så? Jag är glad över min stora syster Maria som hjälper mig hela tiden, som förstår hur jag känner! Jag är så himla tacksam över min mamma också som hjälper mig med det mesta som egentligen ens vänner ska stötta en med. Jag trodde att ens väns bröllop skulle vara så mycket större än vad det verkar tyckas.

Och Jocke, min dröm! Dig kommer jag vara evigt tacksam över, att du ens finns, det är det bästa! Men att även du finns där för mig och att du orkar lyssna på mitt prat! Jag vet att du inte läser detta men en vacker dag kanske du gör det : )


VÅRT bröllop kommer bli sagolikt!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag blir så nervös när nån av mina vänner skriver något om sina vänner, jag tar alltid åt mig även fast jag kanske inte borde. om jag ingår i det du skrev så säg åt mig, ge mig en käftsmäll or whatever! :)

2009-10-09 @ 07:30:17
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Energy

Men systrar ska ju också hjälpa och vara sjukligt besatta av sin systers bröllop. ;-D Ooooooooooooo så fin klänning och tiara!! Värsta drottningen kommer du va!

2009-10-09 @ 10:27:49

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0