En lyckad dag

Det blev inget bak med Amanda igår : ( Vi hade annat för oss istället som att handla och knasa i köket : )
Men det var mysigt att få vara med min trollunge!

idag har jag spenderat dagen med att träna typ "kickboxning" hemma i en timme : ) Svettades som bara den. Sen efter en dusch och lite mat i magen drog jag till Corner och fikade med Emma och Sara. Det var ett tag sen så det var kul att träffas och umgås. Kändes som att jag pratade jätte mkt idag. Tror jag har en "prata-hur-mkt-som-hellst-dag idag : ) Men dom kan vara trevliga på sitt sätt : )
Drack en Cafe brasilia eller om det stavas kaffe brasilia, men skit samma god var den i alla fall : ) Mörk choklad, kaffe mjölk, grädde på toppen med riven choklad. Mummmms!
Sen Gick jag och Sara till mamma. Vi pratade lite om allt mellan himmel och jord. Råkade även visa min klänning till Sara, kunde inte hålla mig. Så ja Emma du kan också få se den irl ; )

Sen skulle Sara åka hem så jag blev ensam kvar hos mamma, ska snart hem och laga mat till matvraken där hemma. Kanske ska ringa och säga att jag är hos mamma, Jocke kanske efterlyser mig snart eftersom jag sa att jag skulle komma hem : P
Men det går nog ingen nöd på honom han har ju sitt spel så länge : P
Oh btw så visade jag en grej från Saras bilddagbok för mamma. Det var ett set med pärlor så man kan göra en bild. Skit coolt, mamma skulle köpa och göra en bild på vår älskade Allan... <3

Men nu ska jag inte sitta här och skriva massa trams mer nu ska det bli mat! : D

Adios amigos! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

och för dom som inte är inloggade eller har en bdb så är mitt gästlösen 'Kremering' hahah :p vem fan är allan? :D

2009-10-28 @ 20:00:52
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

en svart katt vi hade förut som nu är dead...

2009-10-29 @ 12:14:01

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0