En tisdag

Idag har jag och Emma varit på lärcentrum i koppardalen. Vi ska läsa religion B och det verkar inte alls så svårt : ) Mer roligt!
Det är iaf uppdelade i diagnoser och uppgifter vi ska göra under 30 veckors tid.
Men vi kan jobba snabbare om vi vill det. Vilket låter lysande!

Dagen är förövrigt inte alls så rolig. Allt känns som att jag skulle vilja spy på allt och alla! Är det inte någon som gnäller här så är det en annan som gnäller där. Jag är så himla trött på allt gnäll! Face it! Det är som det är!
Dagen började visserligen bra men den gick utför. Hmm jippie... Nej..

Det var iaf trevligt när Jockes pappa kom på besök en stund idag : )

Antar att det är många dagar som går upp och ner. Nu ska jag gå hem till min Julia och min Wilma!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Energy

Jag tänker gnälla hela mitt liv. Mer gnäll åt folket!

2009-10-07 @ 11:21:35

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0