Flytt och kort...

Igår flyttade mamma till sin nya lägenhet. Jag följde med henne efteråt och hjälpte till med att få möblerna på plats och plockade upp alla hennes köksprylar : ) Det kommer bli så superfint när det är klart!
Sen kollade vi på gamla kort mamma hade i en låda. Jag hittade kort på min kusin linnea när hon var pytte liten och På min andra kusin Linus när han var polare med min syster Malin : ) Lite kul faktiskt!

Sen hittade vi bilder på när mamma var bebis. Allvarligt det är nog den vackraste bebis jag sett. Bebisar brukar oftast vara söta och fina men mamma var en väldigt vacker bebis! Det blev en bra kombination på mormor och morfar : ) Inte tala om att morfar såg ut som en filmstjärna när han var ung. : O
Så nu tog jag kortet från när mormor och morfar gifte sig för det ska jag förstora och ha på väggen! : ) Väldigt vackert kort!

Nu ska jag sluta beundra min vackra familj och återgå till det onödiga : )

Hej så länge!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0