Fredagen innan lovet

Nähä, ingen snö idag heller : ( Men kanske lika bra att den inte kommer fören vi ska flytta. (Skriver bara så i hopp om att snön kanske vill komma då!)
Skulle betala in hyran idag, men hittade jag inbetalningsavierna? Nej då. Dom har någon trollat bort.
Ingen nämd ingen glömd ; )

Så betalade andra räkningar istället. Kändes skönt att ha det avklarat.
Försov mig idag också, inte kul. Men är man uppe lite för länge kan jag tänka mig att sånt händer.
Vi ska ha redovisning idag på vårt kemiarbete, koldioxid, inte speciellt kul kanske men bra betyg får man hoppas på ^^
Vi skulle göra en powerpoint, så ni kan ju tänka er att Emmas och min powerpoint är vackrast! ; P
Nej nu ska jag göra min klar, ska på praktiken om en timme : )

So long humans!

Kommentarer
Postat av: Sara

vad var det för praktik du hade nu igen?

2009-10-23 @ 21:24:10
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

På röda korset : )

2009-10-23 @ 22:33:09

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0