Lägenheten!

Igår när Jocke skulle gå in till bolunden och fråga om vi kan få nyckeln innan helgen, då ringde hans telefon och det var hon, från bolunden, som ringde ^^ Lite komiskt! : )
Men jag blev så lättad och lycklig. Jag önskar vi kunde flytta idag! Det skulle bli så underbart! Men jag får vänta i en dag till men vi fick iaf nycklarna igår : )
Nu behöver jag inte fundera på hur vi ska kunna komma ut härifrån innan kl 12 på måndag : )

Nu ska jag försöka packa ner dom sista sakerna eller ja det som går : )

Hej så länge : D

Kommentarer
Postat av: Erica @ toliveforchrist

Svar: Kul att du hittade till vår blogg! :)



Tror att det var nån länk med i det inlägget där man kunde läsa på deras hemsida. Så kolla mer där isåfall. Men kort sagt så har jag för mig att det var t.ex. något som rika kunde göra om deras barn skulle bli kidnappade, då skulle barnet kunna spåras utifrån chipet. Sen i framtiden kan man ju ha fler användningområden än idag, det kan ersätta betalkort exempelvis, ha människors journaler och personuppgifter osv.

2009-10-30 @ 19:10:35
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0