Mörkrädd? Verkligen...

Har sovit hos mamma i natt eftersom det inte är en katt hemma.
Haha där var jag ju fyndig, katter finns det hemma : D men ingen annan levande själ...
Är lite mörkrädd av mig så törs inte vara hemma själv ; P

Mattias är hos sin kompis på lan och Jocke hos sin mamsing i v-ås.
Men det gav mig bara en anledning att mysa ihop det med mamma! : )
Vi kollade på tv4 fakta, vilket aldrig är annat än dödligt intressant. Speciellt på kvällarna då dom visar mordutredningar och sånt spännande. Det var skönt när det tog slut så man kunde blunda och slockna.

Idag kommer Jocke hem! : ) Som jag har längtat! Sen har Linkan också kommit hem från skolan sin under höstlovet vilket jag också längtat efter! Det är inte varje dag längre man träffar henne. Så vi ska umgås lite idag : )
Nu ska jag laga någon mat till mamma! Hon är ganska slarvig på att äta när hon är mitt uppe i något..

Hej så länge! <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0