Onsdag idag

Jag vaknade av att det var vakna med the voice på tv:n. vilket var mkt trevligt, men det mindre trevliga var att dom sa att dom fått snö! Varför snöar det där före här? det tycker jag är orättvist : ( Jag vill ju också ha snö... Det blir så mysigt med snö och så blir det mörkt och dystert ute, då tänder man en massa ljus inne ist och har det super mysigt med sin älskling : ) Det ser jag fram emot! : D

Nej, nu ska jag klä på mig och sminka mig så jag kan dra med mamma och kolla på en ny soffa för den vi har nu passar verkligen inte ihop med vårat nya vardagsrum.

Hej så länge! :D

Just ja får inte glömma att tala om för alla här också att min kusin har fått en bebis i förra veckan! : D jag är så glad för henne och hennes pojkväns skull! : D Helt underbart med tillökning i släkten!
GRATTIS LINNEA! : D


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ringde dig idag! :-)



Har huvudet fullt med bröllop och ville prata med någon annan som har bröllop i huvudet. ;-)

2009-10-14 @ 20:01:31
Postat av: Linnéa

Tack vännen :)

2009-10-14 @ 23:07:02

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0