Tur eller vad?

Igår åkte jag som sagt på en dagskryssning med mamma, Christa och Malin : ) Det var roligt! Vi åt viltköttfärsbiffar vilket satt väldans bra i magen. Den gungade på ganska bra. Jag vinglade runt som ett fyllo inne i taxfreen med min syster : D haha så knasigt det kan bli. Hittade massa skojigt godis. Pengarna fick gå åt på turkiskpeppar och en stor toblerone med nuts and fruit : D

Bussen hem tog 100 år... Var hungrig som ett tok men ville inte betala 40 spänn för en liten sketen fralla med gammal ost på. Nej, då fick magen hellre grina för att den fick massa godis i sig. : )
När bussen äntiligen tagit sig till Avestas älskade busstation så var det bara att traska hem till Mia och Johnny : ) Där blev vi kvar till efter 12. Mia var lycklig över sina turkiskpeppargodis och Johnny för sin cigarr.

Haha jag är ju jag också... Min handväska har hängt ute hela natten på min cykel. Med plånbok (innehöll pengar), bankomatkort och ja allt man nu brukar ha i en plånbok och väska. Men inget var borta. inte ens dom lösa pengarna. Snacka om att jag har rätt snubbe på min sida! : D
Mamma skrattade när jag berättade det och att det måste vara av att bo i huset man blir så. För sen hon flyttat har hon inte ens glömt spisen på som hon alltid gjort tidigare. Men jag säger som jag alltid har sagt. Det bor något i denna kåk som inte ska bo här. Troll, spöken you name it!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha du kan du! :D

2009-10-21 @ 20:33:03
URL: http://emsforpresident.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha, är vi systrar? :-D

2009-10-22 @ 00:13:57
Postat av: Sara

hahaha fyfan :D hur ska det bli när du blir gammal tant om du är såhär nu ;)

2009-10-22 @ 07:16:23
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0