A new apartment!

Jag och Jocke har sökt en 3:a för det är så trångt att bo i en etta tillsammans. Och nej det är inte tillökning på G. Det lär ta ett tag ; D Vi ska bo ihop med min brorsa : )
Då får vi ett var sitt rum och ett tvrum! Hatar att ha allt i ett. Och det bästa är att den är på markplan, den har till och med tvättmaskin och diskmaskin + badkar! så inga mer tvättstugor! Hur nice är inte det!
Jag längtar verkligen. Och dom som bor där nu ska flytta ut nu i slutet på den här månaden och då kommer vi kunna flytta in snart! : D Jag är så glad att jag vet inte vad jag ska säga mer. Men snart blir det flytt iaf! : D


From a happy woman!


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0