Att det aldrig kan gå rätt till!

Våra scheman är ett enda stort virrvarr! Fick 5 olika scheman i torsdags varav en lekion på vardera papper var mina. Kunde dom inte skrivit ihop det på ett enda papper istället för att slösa med 5 : O Det är sjukt, och skolan ska vara ekonomisk? Och dom har inte ens pratat med lärarna om att det ska komma in fjärdeårs människor i deras klasser så I fredags när jag och Emma gick på kemin så blev han ganska så chockad att vi kom dit.
Haha. Good work School!!
Har italienska på måndagar och fredagar men problemet är att dom satt min historia på samma tid : ( Hoppas att det går att ordna så jag kan få bli lite klok på vår historia också : ) haha

Snart är Jocke klar med sitt wow så jag ska avsluta så vi kan gå och laga mat : )



Arrivederci!


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0