Bröllop bröllop bröllop : )

Idag var jag och mamma ner på Älvan ( Där jag ska ha min bröllopsmiddag). Vi pratade med henne som skulle hålla i det eller hur man ska säga. Vi skulle först ha varit i ett rum som det är i stort sett glasväggar så man ser älven. Skit mysigt, men problemet var att det rymdes max 60 pers. Och det är väl där ikring det är. Men alltid när det är en maxbegränsing så och man har så många blir det vädigt trångt. Så vi gick upp på övervåningen och kollade på "lokalen" där. Den var stor och mycket bättre. Då ryms buffén, trubaduren, borden och dansgolv. Perfekt. Och det såg lite ut som en lada där inne. Jätte fint : )



Det ser dock inte ut så här på älvan,
men man får en sån här ladakänsla som på den här bilden.


Så det är nu klart. Men hon skulle maila lite mer matförslag eftersom jag inte vet vad jag vill ha och det finns 1000 olika saker man kan göra med tex kyckling. Så det ska bli spännande att se vad som trippar in : )
Vi var också förbi interflora och gick igenom beställningen och nya bordsdekorationerna. Det blir så himla fint! : ) Fast jag vet inte om jag vill ha den buketten som jag ska ha, har hittat så mkt finare. Får väl gå in dit med bilder sen. Det går ju som tur var att ändra : )
Och just ja, får inte glömma, jag har beställt inbjudningskorten nu! : D Så dom kommer väl om några dagar sen är det bara att slicka kuvert och skriva adresser!

Hej då! : D


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men så skoj att du hittat lokal å allting :) Hoppas det blir som du önskar nu hjärtat :) Kram

2009-09-09 @ 21:00:36
URL: http://thilini.blogg.se/
Postat av: Sara

ooh det börjar närma sig, nervöst nu när det börjar igång på riktigt med inbjudningar och grejer? :)

2009-09-09 @ 21:35:09
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Brud

Ditt bröllop? Ska du gifta dig med dig själv?

2009-09-09 @ 22:07:15
Postat av: Ulla

Man brukar gifta sig men sin fästman ifall du inte hade en susning om det bruden

2009-09-10 @ 17:49:52
Postat av: Energy

Vilken jävla korkad replik "Bruden" skrev.



Hahaha, den hade inte ens varit rolig med en gnutta ironi i. Humorlösa människor är dom värsta. X-D



Stackars brud som inte vet att alla blivande brudar pratar om bröllop som MITT bröllop. ^^

2009-09-11 @ 17:34:27

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0