Det händer en massa!

Inte så coolt att jag inte skrivit på några dagar. Hade ju faktiskt förbättrat mig och uppdaterade ju varje dag. Men nu är jag ju här i alla fall. Igår tog jag farväl av linkan, det var mindre roligt kan jag ju säga. Idag började jag och Emma på Naturkunskap B med Anna : ) det var däremot kul. Men det roliga är att det vi gör där nu håller vi på med i kemi : ) ett litet plus : D

Min syster ska på anställningintervju i morgon, hoppas det går bra för henne, finns dock 2 anledningar som är posetiva till att hon får det, den första är ju självklart att hon förtjänar att få ett det för att hon är bäst!
Det kan inte vara roligt för henne att gå hemma : S

Men Iaf och det andra är att jag kan fira Sara då nästa helg. För hon fyller samma dag som min syrra. den 3 okt. Det känns lite elakt att säga så men så är det. Det finns ju även nackdelar med att hon får jobbet men det tillhör ju bara egot. Jag kommer inte få träffa henne på länge. Känns det som. Och inte fira hennes födelsedag. Men får väl skicka en present i stället : ) Det visar sig hur det blir. Bara Maria blir nöjd : )

Jockes pappa hade frågat honom om vi ville komma på mat i morgon hos dom. Jag vill ju det för det är ju himla trevligt att umgås med dom. Men kan inte för har kemiprov på fredag och vill lägga alla timmar jag kan på att läsa eftersom jag siktar högre än G. Och det känns som att det är viktigare att göra bra ifrån sig på provet. Men det känns så himla taskigt att bara hela tiden säga nej, det kan jag inte.

Men det är alltid ett prov (som är viktigt för mig) som hamnar i vägen. I våras var det likadant, fast då var det prov i naturkunskap. Och det är viktigt för mig att ha bra i dom ämnena om jag ska komma in på läkarlinjen eller ambulansförarlinjen.
Men dom förstå säkert : ) Men jocke skulle fråga om vi kunde komma en annan dag. Kanske nästa vecka för då är det banne mig inget som är i vägen!

nu ska jag läsa lite mer kemi tror jag eller kanske duscha och lägga mig, är så himla trött.

Natti natti! <3 : )

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0