Förbenade dieter!!!

Nej nu ger jag upp! jag orkar inte hålla på med promenade och cykling, endast. Jag måste få min träning också, så jag känner att jag gjort något. Problemet är jag inte kan det pga min förbaskade rivstartsdiet. Det är någon sorts GI kost som man ska leva på i 2 veckor innan man över går till det vanliga. Och då ska man inte göra så ansträngande träningspass utan bara ta en promenad typ. Men nej jag går inte med på det!
Det funkar inte längre jag blir galen! Så nu övergår jag till den som ska vara efter 2 veckor så man i alla fall kan träna! Jag klarade iaf en vecka med endast grönsaker till maten. Men det blir så himla tråkigt i längden! Eftersom jag är ganska så kräsen när det kommer till olika grönsaker, eller mat överhuvudtaget. Äter typ bara gurka paprika och sallad. Tycker inte om tex. blomkålsmos, tomater stuvade grönsaker m.m.

Så adjö rivstartsdiet, vi ses aldrig mer!!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0