Fredag 4 september

Idag har jag varit på stan med Emma : ) Det var trevligt. Vi traskade runt i olika affärer och hon köpte en massa saker ; P haha och som jag sa till henne att man inte ska gå på stan med mig, eller jo det kan man men man ska inte fråga mig -ska jag köpa det här? då svarar jag alltid -vill du ha det? och om svaret är ja då tycker jag dom ska köpa det om dom har råd. Det är väl inget konstigt med det ; P
Men iaf så hittade hon en jättefin kofta? på vero moda. Helt underbar, men det passade inte hennes hår så hon köpte hårfärg till det ;D haha

När vi satt och fikade hittade jag min lilla Amanda som var på stan med sin farfar. Hon köpte en klubba till mig som är formad till en fot. Så frågade hon bara helt så där -får jag smaka på din fot? eller om hon sa får jag slicka på din fot? men i alla fall så fattade jag inte vad hon menade så jag började skratta och frågade om hon menade klubban ; D Det var en klubba med sånt där som sprätter i munnen när man käkat det.
Haha hon frågade varför det lät så i munnen och tyckte det skulle sluta : ) hon är så bäst min lilla ängel!

Nu sitter jag hemma hos mamma för vill inte vara hemma för det känns som att det är 100 människor där fast det bara är 5. Och en av dom tycker jag verkligen inte om : / lite synd men så är det. Fårväl komma på något annat jag kan hitta på. Jag hade ju hoppats på att få se lite True blood men icke då.. Sen är jag sugen på något och det bådar inte gott, men om jag nu skulle hamna på affären så får det bli cashewnötter och en Vitamin eller en zero. det skulle vara gott : ) men nej... jag får bita ihop så kanske det går över : ) 

nu ska jag inte skriva mer för nu har jag egentligen inget mer att säga överhuvudtaget. Men jag skriver bara en massa skit just nu ; D




haha hej då!


Kommentarer
Postat av: MiaLisa

Låter härligt med 100 pers, haha. ^^



Åh True blood är så himla bra!! Såg reprisen på del 2 igår. :-)

2009-09-06 @ 00:48:23

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0