Hela natten lång!

Natten var hemsk! Julia bökade runt som en gris hela tiden och visste inte hur hon skulle ligga, det slutade med att hon skulle ligga alldeles intill huvudet. Det blev mysigt. När jag vaknade, kändes som att jag inte alls sovit överhuvudtaget, var klockan halv sju tror jag. Sen låg jag en halvtimme och försökte psyka jocke så han skulle vakna, men icke då. Då gick jag upp och gjorde frukost. Jag gjorde min shake med bär i och använde mixerstaven, den låter utav bara den och jocke vaknar :D
Men med min otur somnar han om igen. Så jag slår på en film, Vi hade iaf tur med vädret, igen! Den är så rolig!
Sen somnade jag och gissa om det var skönt eller?!

Sen blev det lunch, korv med bröd. Men hittade något konstigt i korven som såg äckligt ut enligt min fantasi så det blev bara en korv : / Sen kollade jag och jocke på True blood Jag bara älskar den serien. Det är skönt att dom visar något vettigt på tv för en gång skull : ) Alexander Skarsgård är ju med som alla vet och i ena avsnittet säger han en mening på svenska : ) haha det lät bara så jäkla fel! aja, nu ska jag försöka få min karl att vara med mig och inte med den förbaskade datorn! Men undra om han fattar det...


Hej då! : )


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0