Man blir inte klok på någonting...

Från och med idag har jag officiellt städstrejkat! Jag orkar inte hela tiden gnata på Jocke att nu måste det dammsugas eller behöva göra allt själv. Jag ska väl inte behöva göra allt? Så jag ska se hur länge det tar innan Jocke själv upptäcker hur stökigt det är.

Men det kliar i mina fingrar för jag hatar hur det ser ut här hemma!!! Fast efter 2 dagar ser det likadant ut! Kanske därför alla tycker att jag städar jämt? Hmm. Aja, vi får väl se hur länge det tar för mig själv innan jag attackerar dammsugaren för att jag inte står ut mer. Men som sagt ska jag försöka hålla mig. Han borde ju lära sig någongång att ta ett egna initiativ...

Puss och puss

Kommentarer
Postat av: MiaLisa

Det funkar aldrig på Benny, tar cirka 2 veckor innan han märker nått och då har jag svimmat av bacillskräck. ;-D



Bloggen är uberfin nu!

2009-09-14 @ 23:40:50
Postat av: Ulla

Lycka till

2009-09-15 @ 15:20:48

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0