oväntat besök

Igårkväll när jag och Jocke kollade på tv, hon var väl en halv tio. Då knackade det på dörren, jag suckade och tänkte, nej jag orkar inte, vem kan det nu vara?
Så öppnas dörren och in klev... Linkan! : D Gissa om jag blev glad! Känns så underbart att hon har kommit hem! Jag hade planerat idag att vi skulle ses (Hon kom hem igår eftermiddag) och att jag skulle ge henne en jättekram! För jag har verkligen saknat henne! : D
Det var bara så skönt att sitta och snacka med henne igen, och inte per telefon. Så nu ska hon vara här i ungefär en vecka : ) jag ska va med henne varje dag, vare sig hon vill det eller inte!

sen har vi bara en loppa kvar nu som jag inte träffat sen i juli : ( Önskade hon kunde komma hem hon också, har liksom inga pengar heller till att åka dit. Men hon kanske kan dra sig hit hon också nångång. Önskade hon kunde vara här nu när linkan var här också så vi kunde umgås alla tre och bara vara. Det är så härligt! Vi behöver inte ens säga något för vi vet hur den andra känner. Det är äkta vänskap!

Har nyss lyssnat på Linkans nya låt hon gjort. Den är jätte bra! Och ja Linkan, nu när jag fick höra hela låten utan att bli avbruten så förstår jag att din mamma reagerade som hon gjorde. Jag reagerade nästan likadant.

Men nu ska jag duscha och lägga mig så det kan bli en ny dag och nya upplevelser...


Puss och puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej, :) Nå min adress är Backgatan 1B 95232 Kalix :)

Hur har du det annars då?

2009-09-18 @ 23:09:31
URL: http://hannaasmed.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härligt! :)

Det knallar väl på som vanligt ungefär.. Skolan vet jag inte om jag kan säga är kul men det är ju bara ca. 1 år kvar nu så det är väl bara kämpa på :P

2009-09-20 @ 01:02:11

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0