Scary shit and a new apartment!

Linkan sov här i natt, hon gick hem för att hämta grejer igår och jag halvsov på sängen. När hon kommer tillbaka knackar hon på dörren och jag får halvt panik! Tror att det är en dåre som kommit in i trappen och vill mig något. (Tror jag kollat på för mkt film)
Men iaf så knackade det en gång, sen en gång till fast längre, så då fattade ju jag att det var linkan som var tillbaka ; D Haha både jag och minikatten kollade på varandra och ut mot hallen när det knackade! Shit vad nojig man kan vara då. Nej nu ska jag klä på mig och fixa mig för ska mest troligt och kolla på en lägenhet idag! : D Wiiiiie!


Kommentarer
Postat av: Sara

kollade ni på lägenheten? om ni gjorde, tell me all about it :D

2009-09-20 @ 18:14:55
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: ulla

hahaha. Jag tror nästan att Sune är släkt med dig

2009-09-21 @ 08:56:35
URL: http://agellina.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0