skolmat, helt okey, lägenheten vår, ännu mer okey!

Tro det eller ej  jag åt skolans mat idag, och det smakade till och med bra : O Förutom att man blir hungrig efter en stund men det var väl skit detsamma ; P

idag ringde mamma när jag satt på italienskan. Så skyndade mig att svara när läraren gick ut. Hon berättade att jag får flytta till första november : D Det kändes så underbart! Hon som har hand om lägenheterna i avesta skulle skicka kontraktet så snart som möjligt, alltså nångång under veckan skulle det komma ! :D
Jag har redan börjat möblera i huvudet och kikat på grejer från IKEA! : ) Vi skulle behöva en tvbänk. Eftersom vi nu har en byrå till det. Och den var inte dyr heller! : D

Behöver nya blommor också, Julia äter bara upp dom även plastblommorna! : O Så det får bli plastäxter. Hon kanske blir snällare när hon får börja gå ut. Så kanske ska lura Jocke till IKEA i helgen och köpa lite prydnader eller så : P Men bara kanske, han suckar så fort jag nämner IKEA.

Nu ska jag laga lite mat här i huset och gå upp på vinden och hämta kartonger : )

Adios!

Kommentarer
Postat av: ulla

Jag har åxå börjat möblera i mitt huvud. Vi kan åka till Ikea nästa månad. Kan fråga Mahdad om vi får låna bilen så slipper Jocke.

2009-09-22 @ 09:10:30
URL: http://agellina.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0