Sovmorgon, vad är det?

Jag tror att jag aldrig får sova ut och vakna av mig själv. Det är alltid någon som ska väcka en. Just nu är det min bror som terroriserar mig på morgonen när han ska till skolan. Och idag har jag ingen skola. Ska ner på stan sen med Emma och försöka fixa praktik . hoppas det går att hitta något ställe som accepterar ett hattande. Det är typ praktik sen till skolan sen praktik. Eller Skola praktik skola.. Det är bara en dag i veckan jag har hel dag som praktiken kan klämmas in. Men sen om jag ska få börja läsa på lärcentret så vet jag inte hur det ska gå ihop. Men det ska nog gå endå : ) Det får bli ett fullspäckat schema. Men känner mig mer för att plugga och så nu, än när jag gick på media. Det måste vara något på media som får en att inte vilja plugga alls ; P haha Vilken bortförklaring. Nu ska jag sminka mig så jag kommer i tid till stan så Emma slipper vänta på mig i hundra år  : P

Arrivederci!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0