Ännu en vacker dag i avesta!

Jahapp, ännu en vacker dag i Avesta : ) Jag vaknade upptäckte jag att ont i halsen urartat sig till hes och hosta. Bläää... Kan den inte bara lämna mig och min kropp i fred?! : O Men nu är det som det är och då är det så. Men det ska inte hindra mig från att gå till stan och inhandla det jag behöver inför weddingen. Så jag får det gjort så jag slipper stressa. Det är inge kul...

Nu är det vara en vecka kvar. Räknar liksom inte med nästa lördag eftersom att det är då det smäller! : D

Ska iaf hämta ut min nya förlovningring : ) (I silver)
Sen den 20 ska jag hämta den andra ringen! : D Fy så spännande! Nu ska jag hosta mig till bamylen... *Host, host*

Ciao <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0