Can I find a good one?

Idag är det bara 10 dagar kvar : O Lite läskigt känns det faktiskt, Men helt underbart ändå! : D
Men jag har faktiskt underkläder kvar att köpa! : s Men jag hittar inga fina någonstans : ( Har kollat både här och i västerås, men det finns verkligen inget som tilltalar mig.

Det är bara skräp efter mellandagsrean. Jo just ja, jag hittade faktiskt en jätte fin bh, men som vanligt ska halva sverige ha samma stl som jag så jag fick vara utan. Ska göra ett nytt försök till helgen att hitta något fint... Och hittar jag inget fint då, ja då får jag ta en helt vanlig vit bara... Tråkigt men ibland måste man. Jag kan ju rita dit några fina blommor eller rita dit lite spets ^^ haha

Nu ska jag gör något vettigt : )

Tjing så länge <3


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0