Glad idag? Yeah!

Igår var jag på stan med Cissi och Louise. Skönt att kunna gå i lugn och ro och inte ha min älskade karl flåsandes i nacken för att han har tråkigt och vill gå ; P
Vi var in på new yorker och dör hittade jag en snygg flece(?)tröja med storkrage : D Den fångade min förälskelse på en gång : ) Så han hamnade snabbt i en påse med kvitto ^^
Sen var vi in på Gina.. Men hittade inget där som var intressant... ville köpa långa linnen men hallå 99:- kronor för ett sketet linne : O Aldrig då går jag hellre på H&M och kollar där : )

Sen fick jag en kalender av Jockes mamma igår när vi var på ICA Maxi och handlade. Jag plockade upp den och hon tog den och sa, -jag lägger den i korgen så länge. Okey tänkte jag det var snällt. Sen när vi kom till kassan så la hon upp min kalender sist, men sen tog hon varan framför den och la den efter kalenderna så jag inte skulle kunna ta den. Så jag frågade henne och jag skulle ta min kalender. Så sa hon kort och gott bara nej. häpp sa jag. Jocke skattade bara när jag berättade det för honom...

Träffade även Emma när jag åkte upp till avesta i onsdags. Hon berättade att hon köpt Jeans skitbilligt på Vero moda. Så Jag tvingade Jocke att vi skulle dit innan vi åkte tillbaka till västerås. Så jag hittade mig även ett par Jeans. : )

Idag berättade Maria att avin för ringen anlänt! : D Gosch! jag är så lycklig. Och det är min drömring också. Inte för plåttrig och inte för mesig. Alldeles perfekt för min smak : )

Men nu ska jag springa ner i tvättstugan och byta i maskinerna : )

see you suckers, another time!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hey Darling!

Bröllopet närmar sig med stormsteg ! :) Nervös?



Kraam

2010-01-12 @ 08:30:30
URL: http://thilini.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0