Shoppingrunda i Västerås

Nu har jag nyss drukit kaffe med Cissi, det var smaskens efter att ha rantat i affärer ett bra tag ; P

Jag fann galgar till min garderob så nu kanske jag äntligen kan få lite ordning där inne : )
Sen köpte jag nya tallrikar också. På Chilli. Äntligen lite stil på dom också, så himla tråkigt att äta på tråkiga tallrikar : P vi var in i en lampbutik, och gissa vad jag fann?! : O : D Fyrkantiga skärmar... Men dom kostade lika mycket som ett helt lampset skulle kosta så jag sket i det. Det var inte värt att slänga ut dom pengarna på det. Jag får väl tur någongång och hittar en fyrkantig lampskärm till ett bra pris  : ) Men inte idag...

Sen köpte jag inge mer, tiden tog slut och affärerna stängde, men det var lika bra vi var så hilma trötta så vi åkte och handlade sen hem till kaffet som sagt : )

Fast vill och kika på plantagen i morgon och se om dom har plastväxter till mig som jag kan stoppa i fönstret i vardagsrummet. Det är så himla stora fönster där så vill skymma lite : )

nej nu ska jag göra något ovettigt

Hedå <3


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0