Tomorrow i'm gonna be a Ranström!

Idag är sista dagen för mig som fröken... Imorgon är den stora dagen och det ska bli så spännande. Var ner och betalade mina blommor idag och fick se min bukett och tärnornas buketter. Åh det var så perfekt! Dom var finare än vad jag hade sett framför mig! Där gjorde hon ett skit bra jobb!!! Helt underbart! 

Så nu väntar jag bara på att tiden ska gå så jag får säga JAAAAAAAAA! Det känns väldigt otroligt att jag, lilla jag ska gifta mig. Men med världens underbaraste Jocke! <3 Väntar på min klänning nu bara som är hos sömmerskan och blir klar. Hoppas hon hinner ikväll annars bryter jag ihop. Affären eller vad man ska säga, dom sa aldrig till sömmerskan att den skulle vara klar idag. Så hon har slitit hela dagen för att få den klar.
Så nu Gud får du fixa klart den idag!

Sen igår ringde mormor och berättade att hon blivit sjuk, typiskt tänkte jag men vad ska jag göra. Sen i morse ringde Thomas och berättade att han fått vinterkräksjukan. Vad är oddsen på att det ska hända igen?! : O (det hände nämligen till marias bröllop förra året.)
Så min store bror Mattias ska få äran att leda fram mig till altaret : D Det ska nog gå bra det också. : )
Väntar bara på att maten ska bli klar så jag kan sluta skriva här. Men i morgon får jag fixa en ny blogg eftersom jag ska byta efternamn också : ) We're gonna be Mr and Mrs Ranström! <3

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅÅÅÅH! :D:D:D:D gud vad tråkigt att dom blivit sjuka :/

2010-01-22 @ 19:13:24
Postat av: Linnéa

Hoppas verkligen att allting går som planerat nu ! :)) Önskar jag fick se kalaset ;) Hade varit skoj..

Du måste skicka kort sen.. Kram//Kusin

2010-01-22 @ 22:57:42
Postat av: Johanna

Gud jag är så glad för er skull, Sara har pratat så mycket om det här och jag hoppas och tror ni kommer få en underbar och oförglömmerlig dag!



Alla lyckoönskningar!

2010-01-23 @ 13:56:15
URL: http://maoie.blogg.se/
Postat av: Ulla

Ja den sömmerskan hade vi kunnat vara utan

2010-01-24 @ 23:33:55
URL: http://agellina.blogg.se/
Postat av: Svar

Dagen blev underbar <3 och tårtan en fiasko! ; P

2010-01-26 @ 18:38:29
Postat av: Kajsa . Mode-Musik-Foto

sv; Tack det samma! :D

2010-04-03 @ 18:30:31
URL: http://kajsahorn.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0